Loading...

Programi

Zelišča – od korenine do cveta

Osnovno o zeliščih: kaj so zelišča, zakaj jih uporabljamo, kateri deli so uporabni, bonton nabiranja, kdaj nabirati, katero opremo rabimo za nabiranje zelišč, kako shranjevati zelišča, nekaj malega o zgodovini zeliščarstva.

Predstavitev nekaj osnovnih zelišč, ki jih lahko vsakodnevno uporabljamo. Predstavitev strupenih rastlin, ki so podobna zdravilnim.

Zeliščni vrt: načrtovanje, lega, priprava tal, nakup zelišč, vzgoja iz semena, škodljivci in bolezni, kompost, visoke grede, skalnjaki, spirale.

Čaj: sušenje, shranjevanje, napotki za pripravo, osnovne mešanice.

Zeliščni pripravki za vsak dan, za nego..
Predstavitev pripravkov, načinov priprave, uporabljenih materialov ipd. Izvlečeki, macerati, eterična olja, tinkture, pršila, parfumi, kreme, kopalne kroglice, masažne ploščice, balzami za ustnice, mila, kopalne soli, pilingi. Pripravili bomo osnovno kremo, balzam za ustnice, milo, kopalno sol in mogoče še kaj.

Zelišča v prehrani – katera največkrat uporabljamo in kako.
Zeliščno vino, kis, sok, žganje. Zeliščni bomboni, sladice. Zeliščno maslo, namazi, omlete, žličniki, juhe.
Pripravili bomo zeliščno skuto in maslo.

Zelišča kot pomoč proti škodljivcem in boleznim na vrtu in za izboljšanje pogojev rastlin (domača gnojila, brozge, poparki ipd.).
Trženje – priprava izdelkov za darila, prodajo.

Ogled zeliščnega vrta in sprehod po naravi – prepoznavanje zdravilnih rastlin.

Sprehod po naravi in spoznavanje “divjih zelišč”, strupenih rastlin in ostalih zdravilnih rastlin.

Stabilna in gibljiva hrbtenica po 45.

Prvi del vadbe bo sestavljen iz ogrevanja, ki bo trajal 10 do 15 minut. Namen ogrevanja je priprava za vadbo in dvig srčnega utripa. V sklopu glavnega dela bo vadba prilagojena vajam za stabilno in vitalno hrbtenico. Vadba bo vključevala statične in dinamične vaje za moč trupa, vaje za krepitev medeničnega dna in osnovne vaje za moč celotnega telesa z lastno težo. Zadnji del vadbe bo namenjen umirjanju, razteznim in dihalnim vajam, s poudarkom na učenje dihanja s trebušno prepono oziroma diafragmo. V toplejših mesecih je možna tudi vadba v naravi v smislu hoje in lažjih vaj za moč celotnega telesa z lastno težo.
Vse vaje v glavnem delu bodo izvedene z lažjimi in težjimi variacijami glede na pripravljenost vadečih. Vaje se bodo po težavnosti stopnjevale glede na napredek tekom vadb:
Vaje za moč spodnjega dela telesa (lastna teža):
– Počep
– Izpadni korak
– Dvig bokov
– Vaje za odmikalke in primikalke (z elastiko)
– Vaje za krepitev zadnje verige (z elastiko)
Vaje za moč zgornjega dela telesa (lastna teža)
– Vaje za krepitev oblopatičnih mišic
– Vaje za odpiranje in rotacijo prsne hrbtenice
– Vaje za izboljšanje funkcije lopatic
Vaje za krepitev in stabilizacijo trupa:
– Vaje za aktivacijo globokih mišic trupa
– Statične vaje za krepitev trupa (opora na podlahteh in dlaneh, dead bug, bird dog)
– Dinamične vaje za krepitev trupa (različne opore izvedene v gibanju)
– Vaje za medenično dno
Raztezne vaje:
– Vaje za raztezanje celotnega telesa
– Fascialno raztezanje
Dihalne vaje:
Cilj dihalnih vaj bo učenje dihanja s trebušno prepono in delitev vdiha in izdiha na pljuča, medrebrne mišice ter trebušno prepono. Cilj je prav tako umirjanje uma in boljša koncentracija.

Naročite se na naše novice

Izberite tematike, ki vas zanimajo

Izpolnite spodnja polja